جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ی

حوزه/ پسران کانون فرهنگی شهدای لتحر همزمان با هفته دفاع مقدس و در ویژه برنامه «در مسیر عشق»با حضور در آستان امامزاده عبدالله(ع) لتحر، ضمن غبارروبی مزار شهدای مدفون در این محل با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، پسران کانون فرهنگی شهدای لتحر همزمان با هفته دفاع مقدس و در ویژه برنامه «در مسیر عشق»با حضور در آستان امامزاده عبدالله(ع) لتحر، ضمن غبارروبی مزار شهدای مدفون در این محل با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجدید پیمان با شهدا در قالب ویژه برنامه «در مسیر عشق» از سوی خانه فرهنگ‌ جوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای‌ سلمانی، شعرخوانی حسین عرشی که اشعار خود را با موضوع دفاع مقدس تقدیم شهدا کرد، خاطره گویی، وصیت‌نامه خوانی شهید و تجلیل از خانواده معظم شهدا از بخش‌های این ویژه برنامه بود.

مهمان این برنامه پدر شهید روحانی محمود علی حسینی از شهدای دوران دفاع مقدس بود که به خاطره گویی و وصف شخصیت شهید برای نوجوانان حاضر در جلسه پرداخت.

انتهای پیام./

مزار شهدا در آستان امامزاده عبدالله لتحر غبارروبی شد

مزار شهدا در آستان امامزاده عبدالله لتحر غبارروبی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha